Sunday, 7 July 2019

VITAMIN C


Betullah bagai di kata, tak kenal maka tak cinta.
Macam tu lah jodohku dengan vitamin C. Pertama kali diperkenalkan dengan vitamin C tapi tak konsisten. Tak tahu apa fungsi dan main makan je. Berhenti makan vitamin C sangat lama.

Sehinggalah 2 tahun kebelakangan ini amalkan viitamin C secara konsisten. Alhamdulillah dengan izinNya kesihatan bertambah baik dan dah tak makan ubat selsema. Sekarang ni sis pastikan stok vitamin C sentiasa ada di rumah sebab vitamin hot ni memang ramai peminat!

Apa istimewanya vitamin C shaklee ni berbanding vitamin C di pasaran? Sangat berbeza tau!!
Nak tahu apa bezanya?

Vitamin C Shaklee dinamakan sustained release kerana mempunyai kuasa untuk bertahan selama 5 jam dalam badan dengan melepaskan 100 mg setiap sejam.

Maka 1 biji=500 mg= tahan 5 jam.

Berbeza dengan jenama lain yang serta-merta singkirkan vitamin C melalui buah pinggang.

Kerana badan kita hanya mampu menyerap 100 mg vitamin sahaja dalam satu masa.
Selebihnya akan dibuang melalui air kencing.

Sebab itu, ramai mendapati vitamin C shaklee mampu mencantikkan kulit

Kebaikan SR vitamin C Shaklee:

🌸gebukan kulit dan hilangkan parut
🌸menguatkan gusi dan tulang
🌸menguatkan imuniti badan dari jangkitan penyakit.
🌸menguatkan saluran darah.
🌸membantu proses tambah sel darah merah.
🌸sebagai anti-oksida
🌸bantu penghasilan kolagen dalam badan.
🌸tingkatkan kesuburan.

Tapi berapa harga vitamin C ni???

Sebotol tahan 6 bulan! Hanya RM 97.50
Nak harga lebih istimewa? Jangan lupa klik link di bawah:


#shakleeShahAlam
#juliajamal






Next
This is the most recent post.
Older Post

0 comments:

Post a Comment